March 25, 2009

最美的 ...



[新加坡,摄]

是日出还是日落呢?

是日落。
总觉得它美的很神秘。

曾经看过一个 blogger`JY 这样写着:

"我要把整个日落的过程拍下,再把整组照片,送给我喜欢的人。
照片背面如是写道:把最美的日落,连同思念,都送给你... "

很感人,起码我被感动了。
所以,这份日落,
我想献给 古 晋 所 有 我 所 想 念 的 你 们 ;)

8 comments:

Rennie said...

though ur post stated at mac 25,bt until today i juz c tis...ya.quite nice pic,thanks 1st.keke..SO MISS the life at KCH a?
bt i thk u din regret to b there too...有得必有失,轻重而已.

kathy` said...

Yeah, jus publish this post yesterday. Mac 25 is the date i make it as draft.. din figure out how to change the date yet :P
But it's alrite, as long as can sharing my work with you guy, it will be great ;)

Yeah, miss KCH a lots. Cause that is my Home Town, the one and the only. Though i have come over to here, but not everything can be replaced after all.

[ Hopefully you guy will be missing me too :P ]

Rennie said...

that's y i said 有得必有失,轻重而已.
as sure that not everything can be staying the same while u have another thgs.sometime hv to let go some to gain another.取舍或许是满难的.

kathy` said...

我们该衡量的是, 得失之中,我们是否觉得值得。如果你觉得worth it的话,我想再劳累再多的抱怨,你都无所谓。 但前提是,在取舍中,身边要有朋友和家人的爱与支持。

这样才会有撑下去的力量。

Rennie said...

ya,true.SUPPORT is very important for everyone.esp frm those u wish.hehe.gal,GAMBATEH ya.do hope my LITTLE sUpPoRt do effect a bit:)

kathy` said...

谢谢你的支持 ;)

当觉的无助时, 真的很需要支持咯. 就算只是一个简单的关怀,其实它的力量是你所意想不到的..

很感谢那些在我需要关怀时,好不吝舍的跟我分享的你们 ``

Eva said...

日期在妳写部落格右下角的Option里头~

kathy` said...

hehe.. Okies, GET IT. Thanks eva ^^